Nasza lokalizacja

Znajdź nas!

LOGOWANIE UŻYTKOWNIKA

Plan lekcji
Podział godzin od 28.01.2019
Dziennik elektroniczny
Konkursy przedmiotowe
Rekrutacja 2018/2019

Wyniki zbiórki makulatury

  • Kategoria: Aktualności
  • Opublikowano: czwartek, 11 październik 2018 19:19

Bardzo dziękujemy za włączenie się do akcji zbiórki makulatury, która odbyła się na początku października w naszej szkole. Jak co roku zmobilizowane zostały całe pokolenia - książki, gazety przynosili dziadkowie, rodzice i oczywiście sami uczniowie i nauczyciele. Efektem akcji było zapełnienie 5 kontenerów z makulaturą, w ciągu dwóch dni.

Zbiórka ma charakter konkursu, więc wyróżnione zostały klasy, które zebrały najwięcej makulatury. One otrzymają nagrody pieniężne. Ponadto część pieniędzy ze zbiórki zostanie przeznaczona na nowe książki do biblioteki.

Wyniki szkolnej zbiórki makulatury 2018/2019 - kliknij tutaj

 

Kalendarz

poniedziałek, 21.01.2019 r.
| Ferie zimowe
wtorek, 22.01.2019 r.
| Ferie zimowe
środa, 23.01.2019 r.
| Ferie zimowe
czwartek, 24.01.2019 r.
| Ferie zimowe
piątek, 25.01.2019 r.
| Ferie zimowe
sobota, 26.01.2019 r.
| Ferie zimowe
niedziela, 27.01.2019 r.
| Ferie zimowe

Certyfikaty

Jak zalogować się do e-dziennika


Rusza rekrutacja do projektu konkursowego „Małopolskie Talenty – Szkoła Podstawowa – Powiat ...
O egzaminie Szczegółowe informacje o zasadach przeprowadzania egzaminu ...

Kontakt

Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Obrońców Pokoju

 Grota-Roweckiego 15, 33-300 Nowy Sącz
 18-442-01-17
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 www.siodemka.edu.pl

 Królowej Jadwigi 29, 33-300 Nowy Sącz
 18-442-38-69
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 www.gim3ns.pl

Inspektor Ochrony Danych Osobowych
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.