Legitymacja szkolna
- Kategoria: Rodzice
- Opublikowano: poniedziałek, 06 październik 2025 13:42
Skrócona procedura wydawania mLegitymacji
Szanowni Państwo!
W związku ze zmianami dotyczącymi legitymacji szkolnych przedstawiamy instrukcję uzyskania mLegitymacji dla dziecka w aplikacji mObywatel Junior.
- Warunkiem otrzymania mLegitymacji jest posiadanie przez ucznia e-legitymacji lub legitymacji w formie papierowej.
- Rodzic powinien przesłać poprzez link: https://sp7ns-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/kontakt_siodemka_edu_pl/Eox-N4wdJGRMidMR6AnCCUcBCD8AVbRaw4VTXS6RRXNtfg następujące dokumenty:
- wniosek na wydanie mLegitymacji (wzór dostępny jest w formie załącznika nr 3),
- zdjęcie dziecka - w pliku „jpg”, „jpeg”, który musi mieć minimalną rozdzielczość 246px x 304px (z opisem: nazwisko i imię).
Powyższe dokumenty są niezbędne do rejestracji mLegitymacji w Systemie Informacji Oświatowej, której dokonuje szkoła.
- Po zarejestrowaniu przez szkołę mLegitymacji w Systemie Informacji Oświatowej rodzic otrzymuje w sekretariacie szkoły login i hasło do rejestracji w Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej.
- Rodzic na stronie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej samodzielnie dokonuje rejestracji dziecka wg instrukcji przesłanej przez Ministerstwo Cyfryzacji.
- Informujemy, że wydanie mLegitymacji nie jest obowiązkowe.
- Termin wykonania mLegitymacji szkolnej do 14 dni, bez zbędnej zwłoki.
Pliki do pobrania:
- Procedura wydawania e-legitymacji szkolnej, mLegitymacji szkolnej oraz pobierania opłat za te czynności
- Załącznik nr 1 - Wniosek o wydanie eLegitymacji
- Załącznik nr 2 - Wniosek o wydanie duplikatu eLegitymacji
- Załącznik nr 3 - Wniosek o wydanie mLegitymacji
- Załącznik nr 4 - Wniosek o anulowanie mLegitymacji
Instrukcje:
mObywatel Junior w aplikacji mObywatel
Jak dodać Legitymację szkolną swojego dziecka w aplikacji mObywatel?





