-
Kategoria: Aktualności
-
Opublikowano: wtorek, 06 grudzień 2022 08:47
-
Drukuj
„Propozycja”, „Opozycja”, „Ad vocem” to tylko niektóre hasła ściśle powiązane z debatą oksfordzką, która w bieżącym roku szkolnym 2022/2023 została wprowadzona w naszej szkole przez pedagoga szkolnego mgr Annę Szewczyk jako innowacja pedagogiczna.
W dniu 01.12.2022 r., o godzinie 14:20 odbyła się pierwsza z trzech zaplanowanych debat oksfordzkich na terenie szkoły. Panel dyskusyjny dotyczył wpływu elektromobilności na poprawę jakości środowiska. W debacie wzięło udział łącznie 20 uczniów z klas VI-VIII. W Jury zasiadały trzy osoby, które na opracowanych kartach przyznawały punkty za: strukturę wystąpienia, komunikację werbalną i niewerbalną, wartość merytoryczną, spójność drużyny, definiowanie linii sporu, kontrargumentację.
Czytaj więcej...