-
Kategoria: Olimpiady i konkursy
-
Opublikowano: środa, 28, marzec 2018 18:56
-
Drukuj
Za nami rozgrywki szkolnego etapu „Międzynarodowego Konkursu Programistycznego Baltie 2018”. W potyczkach z czarodziejem Baltiem zmagało się 32 uczniów klas 4-7 (nominowanych spośród 71 zgłoszonych w I etapie domowym). Uczniowie w ciągu 60 minut mieli do zaprogramowania 8 zadań.
Baltie - a kto (co) to?
Programy SGP Baltie (Baltie 2, Baltie 3, Baltie 4 C#) to narzędzia do nauki programowania. Baltie to pierwszy, całkowicie graficzny język programowania, w którym program tworzy się, przeciągając ikony. SGP Baltie zawiera polecenia dla animacji, multimediów, pętle, podejmowania decyzji, operatory logiczne, polecenia dla myszy, polecenia z klawiatury, polecenia do pracy z katalogami i plikami, funkcji, matematyczne. Przyjazne środowisko sprawia, że z Baltim mogą pracować nawet zupełnie małe dzieci, a możliwości funkcjonalne tworzą z niego narzędzie nawet dla całkiem zaawansowanych programistów.
Czytaj więcej...